A nemzetközi Visa She's Next program célja, hogy a női tulajdonú vállalkozásoknak nyújtson segítséget finanszírozási, cégvezetési, illetve fejlesztési kérdésekben. A Magyarországon először meghirdetett pályázatra közel négyszáz vállalkozás jelentkezett. Június 15-én egy szakértőkből és vállalkozókból álló csapat meghallgatta a tíz döntős pályázó koncepcióját és üzleti tervét, a zsűri ezután választotta ki az öt győztest. Saját innováció alapján trendet teremtő, bátorságból, pályaelhagyás után indított vagy éppen saját élethelyzet alapján megoldást kínáló vállalkozások a globális Visa She's Next program első magyarországi nyertesei. A díjazott női vállalkozók egyenként kétmillió forintos támogatást és egyéves, vállalkozásra szabott mentorálást kapnak.
She’s Next program először Magyarországon


Az első magyarországi Visa She’s Next program győztesei:
Fajszi Paprika Manufaktúra
A Fajszi Paprika Manufaktúra már 1990 óta foglalkozik magyar gazdaságból származó kézműves fűszerpaprika termesztésével és feldolgozásával, közel 30 hektáron. Céljuk, hogy a nagyközönség számára elérhetővé tegyék díjnyertes termékeiket, amely a magyar konyha alappillére. A pályázati támogatást elsősorban eszközfejlesztésre, az üzemméret növelésére és egy üvegház kialakítására szeretnék felhasználni, hogy tovább fokozzák a minőséget és hatékonyságot.

Inspirálódjon sikeres női vállalkozók történetéből

Csorba Anita, kreatív mentor, az Inspirációk Média alapító-tulajdonosa
Csorba Anita gyerekkora óta imádja az alkotás minden formáját és ezt az örömet szeretné átadni másoknak is. Gyerekkori álmából épített sikeres vállalkozást, a nevéhez fűződik a sok éve töretlen népszerűségnek örvendő saját márkája, az Inspibox, valamint négy, saját gyártású műsora. Tartalmait közel egymillióan követik platformjain, ezek támogatják tíz éve Anita misszióját: a kreativitás fontosságának bemutatását.

Máthé Tímea, utazóblogger, Instagram marketing szakértő
Máthé Tímea több, mint 10 éves multinacionális vállalati tapasztalattal a háta mögött, átgondolt és tudatos döntést hozva váltott és indította el saját vállalkozását. A The Macaron Girl utazóbloggere rekord gyorsasággal épített ki 100 ezres követőbázist, emellett pedig elsősorban női vállalkozóknak oktat social media marketinget, 2021-ben pedig saját online marketing ügynökséget indított.

Romani Design, a világ első roma divatstúdiója
Az alapító tervezők, Varga Erika és Varga Helena a divattervezés mellett fontos kulturális missziót is felvállalnak. Saját mentorálási módszertannal segítik a tehetséggondozó programjaikban részt vevő roma fiatalokat. Kollekcióikban a tradicionális roma népviseletet helyezik kortárs kontextusba, ötvözik a roma és a magyar folklór elemeit.