Nem találta, amit keresett, vagy segítségre van szüksége elveszett kártyájának bejelentéséhez? Segítségért lépjen kapcsolatba velünk. Csevegjen velünk most, küldjön nekünk e-mailt, vagy kattintson ide, hogy megkeresse Globális ügyfélszolgálati központunk díjmentesen hívható telefonszámait.
Lépjen kapcsolatba a Visa-val
A Visa kártyához kapcsolódó számlája
-
A Visa nem őriz meg semmilyen, a Visa fizetési kártya használatához kötődő pénzügyi tranzakcióra vonatkozó adatot. Ezeket a Visa hitel- vagy betéti kártya kibocsátó őrzi és kezeli.
Ha a számlainformációihoz szeretne hozzáférni, kérjük, lépjen kapcsolatba a Visa kártya kibocsátójával. A címüket és/vagy telefonszámukat a Visa nyilatkozaton találja meg. A telefonszám esetleg a kártya hátoldalán is megtalálható. Megkeresheti kártyakibocsátóját is, és további információért átolvashatja annak weboldalát.
-
Kártyakibocsátója segíthet Önnek a jogosulatlan tranzakciókkal kapcsolatos problémák megoldásában. A címüket és/vagy telefonszámukat a Visa nyilatkozaton találja meg. A telefonszám esetleg a kártya hátoldalán is megtalálható.
Ha többet szeretne megtudni a Visa által kínált szolgáltatásokról, melyekkel további védelmet biztosíthat Visa kártyájának, keresse fel a Biztonság + védelem részt.
-
Fizetéshez kapcsolódó tapasztalata nagyon fontos a számunkra. A Visa emblémát kihelyező kereskedők nem dönthetnek szabadon arról, hogy elfogadják-e a Visa kártyát mint fizetőeszközt, ha az ügyfél jóhiszeműen jár el.
A Visa-nak több mint 16 000 pénzintézeti ügyfele van, akik saját Visa kártyájukat állítják ki, és ők regisztrálják az elfogadó kereskedőket. Ezek az intézmények határozzák meg a köztük és a kereskedők között létrejött Általános Szerződési Feltételeket, és éppen ezért, ők kezelik a rájuk vonatkozó ügyfélszolgálati kérdéseket is.
Azt javasoljuk, hogy értesítse Visa kártyakibocsátóját a Visa nyilatkozaton vagy a Visa kártya hátoldalán található ügyfélszolgálati telefonszámokon. A Visa kártyakibocsátónak van hozzáférése a megfelelő Visa szabályokhoz, valamint az Ügyfél Panaszbejelentési nyomtatványhoz arra az esetre, ha panaszt szeretne benyújtani.
Biztonság és védelem
-
Mint minden Visa kártya cseréje esetén, az új tervezésű kártyákat is a Visa kártyakibocsátó osztja ki. Minden Visa termék kényelmes, megbízható és biztonságos lehetőséget kínál a vásárlásra. Visa kártyájával kapcsolatos további aggodalmakkal kapcsolatban kérjük, hívja fel a kártyakibocsátót.
-
A Visa világszerte együttműködik a pénzügyi intézményekkel, kereskedőkkel és bűnüldöző szervekkel annak biztosítására, hogy ne legyen zavarodás az új tervezésű kártyák bevezetése során.
-
Nem. A Visa világszerte együttműködik a pénzügyi intézményekkel, kereskedőkkel és bűnüldöző szervekkel annak biztosítására, hogy ne legyen zavarodás az új tervezésű kártyák bevezetése során. Mint mindig, a Visa-nál most is készenlétben állnak a tisztességtelen tevékenységeket figyelő programok, és figyelmeztetik a kártyabirtokosokat az esetleges tisztességtelen felhasználásra. A Visa a továbbiakban is kibővített védelmet kínál a kártyabirtokosoknak a többrétegű biztonsági megoldásokkal, így a kártyabirtokosok biztonságban érezhetik magukat új Visa kártyájuk használata során.
-
A Visa nem állít fel és szolgál ki kereskedői ügyfeleket, de ha szeretne Visa kártyát elfogadni üzletében, kérjük, lépjen kapcsolatba egy Visa elfogadóval.
-
Legyen óvatos azokkal az e-mailekkel, melyek személyes adatokat - például jelszót, PIN-kódot, vagy TAJ-számot - kérnek vagy amelyek ilyen információt kérő weboldalra irányítják Önt. Az ilyen üzenetek illegálisnak minősülő megtévesztést tartalmaznak, vagy legális vállalkozások és címek e-mail címéhez hasonlító címeket hamisítanak. Ne feledje, soha ne küldjön személyes adatokat e-mailben. Ha a Visa-t megszemélyesítő e-mailt kap, kérjük, értesítse a Visa-t az illegális e-mail részleteiről.
-
Fontos, hogy ügyfeleink tudják, a Visa sem telefonon sem e-mailben nem kér személyes számlainformációkat a kártyabirtokosoktól. A Visa hívásközpontok nem kezdeményeznek kimenő telemarketing hívásokat. Az ügyfeleknek nem kell válaszolniuk személyes kártyainformációkat kérő e-mailekre vagy telefonhívásokra, és azt tanácsoljuk, hogy azonnal jelentsék az esetet a helyi bűnüldöző szerveknek valamint a kártyát kibocsátó pénzügyi intézménynek. A kártyabirtokosoknak azt is tudniuk kell, hogy a Visa Zéró Felelősség csalások elleni irányelve biztosítja, hogy Ön nem tehető felelőssé a jogosulatlan vásárlások esetén.
A Visa Zéró Felelősség irányelve nem vonatkozik bizonyos kereskedelmi kártyákra és névtelen feltöltőkártyás tranzakciókra, illetve a nem a Visa által feldolgozott tranzakciókra. A kártyabirtokosoknak gondoskodniuk kell a kártya védelméről, és a jogosulatlan használatról azonnal értesíteniük kell a kibocsátó pénzügyi intézményt. További részletekért lépjen kapcsolatba a kibocsátóval.
-
Ha tudomására jut egy a Visa-t érintő biztonsági esemény, vagy úgy gondolja, hogy sebezhetőséget fedezett fel valamelyik Visa termék esetén, kérjük, töltse ki az alábbi nyomtatványt.
Számlavisszatartások és számlafigyelmeztetések
-
Amikor közvetlenül kint a benzinkútnál fizet, néhány kártyakibocsátó "visszatartást" helyez a kártyabirtokos számlájára a tranzakció végső összegének előlegeként. Ezzel elkerülhető a kártyabirtokos számlájának túlterhelése. Az üzletben lebonyolított fizetések esetén nem történik visszatartás a számlán. Ha kérdése van egy üzemanyag vásárlás miatt bekövetkezett visszatartásról, kérjük, lépjen kapcsolatba a kibocsátóval.
Üzemanyag-kereskedők számla visszatartása és számla figyelmeztetések:
Ha nem ismert a végösszeg, a számlaterhelés nem azonnal következik be. A Visa a betéti kártya kibocsátók, kereskedők és kártyabirtokosok védelmében léptette életbe ezt a folyamatot. Erre akkor kerül leggyakrabban sor, ha a fizetési megoldásnak meg kell felelnie a fogyasztói igényeknek, például a közvetlenül a benzinkútnál történő fizetés esetén.Például, ha Visa betéti kártyáját egy étteremben használja, a kártyát már a borravaló hozzáadása előtt is engedélyezhetik. Az ilyen típusú vásárlások esetén, a Visa betéti kártya kibocsátók jelzést tehetnek a kártyabirtokos számlájára a tranzakció becsült összegének a fedezésére. A "visszatartásnak" ismert folyamat mind a kártyabirtokost mind pedig a kereskedőt védi. Biztosítja, hogy a kártyabirtokos nem költ az elérhető összegnél többet, a kereskedő pedig megkapja a tranzakció után őt illető összeget. Míg a legtöbb tranzakciónál kevesebb, mint 24 óra a visszatartási idő, a Visa úgy védi a kártyabirtokosokat, hogy elvárja a kibocsátótól vagy pénzügyi intézménytől, hogy 72 órán belül eltávolítson minden visszatartást.
K: Mikor lehet egy jóváhagyott visszatartást eltávolítani a kártyáról?
V: Míg a legtöbb tranzakciónál kevesebb, mint 24 óra a visszatartási idő, a Visa úgy védi a kártyabirtokosokat, hogy elvárja a kibocsátótól vagy pénzügyi intézménytől, hogy 72 órán belül eltávolítson minden visszatartást.K: Miért tér el időnként az e-mailben vagy SMS-ben küldött számlaértesítések összege a benzinkútnál felhasznált összegtől?
V: Bizonyos számlaértesítések összege nem a végső összeget tükrözi - különösen az olyan kereskedőknél, ahol a végső összeget nem lehet előre tudni, mint például étteremben vagy a benzinkútnál. A számlaértesítő összege eltérhet az egyenlegen később közzétett tranzakció végső összegétől.K: Amikor online nézem meg a bankszámlámat, az ott mutatott összeg miért tér el a benzinkútnál felhasznált összegtől?
V: Az online egyenlegek nem azonnal tükrözik a tranzakciók végső összegét - különösen az olyan kereskedőknél, ahol a végső összeget nem lehet előre tudni, mint például étteremben vagy a benzinkútnál. Online egyenlegének a tranzakciót követő munkanapon a végső összeget kell tükröznie.
Kártyák holografikus mágnescsíkkal
-
A Visa-nak a közelmúltban jutott tudomására egy, az iparágat érintő, az értékesítési pontoknál rendszertelenül előforduló technikai probléma, ami az új holografikus mágnescsíkkal rendelkező fizetési kártyák használatát érinti. A probléma mérete elenyésző, mind az elfogadási eseményeket, mind pedig a piacon lévő érintett kártyákat illetően.
A Visa úgy tudja, hogy a technikai problémák akkor fordultak elő, amikor a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát magas elektrosztatikus környezetben használták. Ezekben az esetekben az elektrosztatika befolyásolhatja a normál kártyalehúzási folyamatot, és megakadályozhatja az elektronikus tranzakció működését.
A probléma azonban valóban hatással van az elfogadásra és kényelemre, melyek a Visa kártyabirtokosok felé tett elkötelezettségének sarokkövét jelentik. A Visa úgy gondolja, hogy minden, az elfogadásra hatással lévő esetre, függetlenül annak nagyságától vagy gyakoriságától, figyelmet kell fordítani.
Ezzel az esettel kapcsolatban a Visa azt javasolta a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát már piacra bocsátott pénzügyi intézményeknek, hogy ezeket a kártyákat, a gyakorlatiasságot is szem előtt tartva, mielőbb cseréljék le.
-
A Visa a közelmúltban mutatta be az új, a kártya hátán holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát. Az új dizájn az aláírási panel felett egy galamb hologramot foglal magában, ahol a galambok többféle színben jelennek meg, ha a kártyát egyik oldalról a másikra forgatjuk.
-
A megszerzett információk és jelentések alapján egyértelmű, hogy a problémák lehetséges oka az elektrosztatikus kisülés (Electrostatic Discharge, ESD), amit az alábbi tényezők kombinációja okozhat:
- Az alacsony páratartalom az értékesítési ponton az átlagnál magasabb elektrosztatikus feszültséget okoz
- Viszonylag alacsony ESD toleranciával rendelkezik a berendezés az értékesítési ponton (POS), általában a mágneses leolvasó fejeknél
- A holografikus mágnescsíkkal rendelkező fizetőkártyák használata, amely magasabb elektrosztatikus vezetéssel rendelkezik, mint a hagyományos mágnescsíkok
-
Igaz, hogy az eset nagysága elenyésző, de a Visa minden, a kártyabirtokosok kényelmére és a kártyaelfogadásra hatással lévő esetet nagyon komolyan vesz. Ezért a Visa azt javasolta a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát már piacra bocsátott pénzügyi intézményeknek, hogy ezeket a kártyákat, a gyakorlatiasságot is szem előtt tartva, mielőbb cseréljék le.
-
A Visa azt javasolta a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát már piacra bocsátott pénzügyi intézményeknek, hogy ezeket a kártyákat, a gyakorlatiasságot is szem előtt tartva, mielőbb cseréljék le. Szorosan együttműködünk pénzügyi intézményével az eset gyors megoldása érdekében, és azért, hogy a folyamatot a lehető legkönnyebbé tegyük az Ön számára.
-
Igen, használja továbbra is jelenlegi kártyáját, amíg a pénzügyi intézménye nem lép kapcsolatba Önnel. A tranzakciók száma, amelyeket az eset érint, nagyon alacsony. A holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyákkal lebonyolított esetek nagyon nagy része problémamentesen történik.
-
A kártyabirtokosoknak jelenleg semmit nem kell tenniük. Pénzügyi intézménye kapcsolatba lép Önnel, ha kártyáját lecserélik. Addig továbbra is nyugodtan használja jelenlegi kártyáját. A holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyákkal lebonyolított esetek nagyon nagy része problémamentesen történik.
-
A jelentett esetek kizárólag értékesítési pont terminálokat érintettek. Jelenleg nincs bejelentve bankautomatákat érintő eset.
-
Nem. A holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyák elfogadási problémáinak nincs semmilyen hatásuk a számlájára.
-
Külső fél által végzett laboratóriumi tesztek azt mutatják, hogy a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyák nem jelentenek semmilyen biztonsági veszélyt a kártyabirtokosokra nézve.
Visa márka és marketing
-
Minden szponzorálási kérelmet írásban kell az alábbi címre küldeni:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Köszönjük a Visa hirdetések iránti érdeklődését, de nem áll módunkban kéretlen hirdetési ötleteket elfogadni.
-
A jóváhagyott Visa kártyakibocsátóknak és Visa kereskedőknek szóló szolgáltatás részeként a Visa elérhetővé teszi a Visa márkajegy elektronikus változatát, illetve a Visa szabadalmazott weboldalaira mutató hivatkozásokat. Kizárólag a Visa kártyakibocsátók és kereskedők jogosultak a Visa márkanév használatára. Amennyiben Ön egy Visa kártyakibocsátónak vagy Visa kereskedőnek dolgozik, kérjük, keresse fel a Marketing Központot a Visa emblémával kapcsolatos információért és annak letöltéséért.
-
A Visa frissíti a híres kék, fehér és aranyszínű Visa emblémát, hogy új megjelenést biztosítson neki.
-
A Visa egy hitelkártya cégből nőtte ki magát egy fizetési megoldások és szolgáltatások széles skáláját kínáló pénzügyi vállalattá. Az új Visa embléma és terv a Visa fejlődését tükrözi.
-
A jelenlegi embléma 2006 januárja óta látható a Visa kártyákon, hirdetésekben, marketing anyagokon és az online kommunikációban. A jelenlegi Visa márkanévvel ellátott Visa kártyák és kommunikációs anyagok együtt élnek a Visa zászlós kártyákkal és kommunikációs anyagokkal 2011. június 30-ig.
Kérdések a kártyakibocsátónak
Az Ön kibocsátója, vagy a bank, amelyik a Visa kártyáját biztosítja meg tudja válaszolni legtöbb, az online fizetésre, egyenleg lekérdezésre, jutalom beváltásra vagy terhelés megvitatásra irányuló kérdését.
Ügyféltámogatás
Kereskedők és kisvállalkozások támogatása

Biztonsági megfelelés

Adatbiztonság

Üzleti források
Keressen támogató anyagot a Visa termékek minden előnyének kihasználásához.