Nem találta, amit keresett, vagy segítségre van szüksége elveszett kártyájának bejelentéséhez? Segítségért lépjen kapcsolatba velünk. Csevegjen velünk most, küldjön nekünk e-mailt, vagy kattintson ide, hogy megkeresse Globális ügyfélszolgálati központunk díjmentesen hívható telefonszámait.
Lépjen kapcsolatba a Visa-val
A Visa kártyához kapcsolódó számlája
-
A Visa nem őriz meg semmilyen, a Visa fizetési kártya használatához kötődő pénzügyi tranzakcióra vonatkozó adatot. Ezeket a Visa hitel- vagy betéti kártya kibocsátó őrzi és kezeli.
Ha a számlainformációihoz szeretne hozzáférni, kérjük, lépjen kapcsolatba a Visa kártya kibocsátójával. A címüket és/vagy telefonszámukat a Visa nyilatkozaton találja meg. A telefonszám esetleg a kártya hátoldalán is megtalálható. Megkeresheti kártyakibocsátóját is, és további információért átolvashatja annak weboldalát.
-
Kártyakibocsátója segíthet Önnek a jogosulatlan tranzakciókkal kapcsolatos problémák megoldásában. A címüket és/vagy telefonszámukat a Visa nyilatkozaton találja meg. A telefonszám esetleg a kártya hátoldalán is megtalálható.
Ha többet szeretne megtudni a Visa által kínált szolgáltatásokról, melyekkel további védelmet biztosíthat Visa kártyájának, keresse fel a Biztonság + védelem részt.
-
Fizetéshez kapcsolódó tapasztalata nagyon fontos a számunkra. A Visa emblémát kihelyező kereskedők nem dönthetnek szabadon arról, hogy elfogadják-e a Visa kártyát mint fizetőeszközt, ha az ügyfél jóhiszeműen jár el.
A Visa-nak több mint 16 000 pénzintézeti ügyfele van, akik saját Visa kártyájukat állítják ki, és ők regisztrálják az elfogadó kereskedőket. Ezek az intézmények határozzák meg a köztük és a kereskedők között létrejött Általános Szerződési Feltételeket, és éppen ezért, ők kezelik a rájuk vonatkozó ügyfélszolgálati kérdéseket is.
Azt javasoljuk, hogy értesítse Visa kártyakibocsátóját a Visa nyilatkozaton vagy a Visa kártya hátoldalán található ügyfélszolgálati telefonszámokon. A Visa kártyakibocsátónak van hozzáférése a megfelelő Visa szabályokhoz, valamint az Ügyfél Panaszbejelentési nyomtatványhoz arra az esetre, ha panaszt szeretne benyújtani.
Biztonság és védelem
-
Mint minden Visa kártya cseréje esetén, az új tervezésű kártyákat is a Visa kártyakibocsátó osztja ki. Minden Visa termék kényelmes, megbízható és biztonságos lehetőséget kínál a vásárlásra. Visa kártyájával kapcsolatos további aggodalmakkal kapcsolatban kérjük, hívja fel a kártyakibocsátót.
-
A Visa világszerte együttműködik a pénzügyi intézményekkel, kereskedőkkel és bűnüldöző szervekkel annak biztosítására, hogy ne legyen zavarodás az új tervezésű kártyák bevezetése során.
-
Nem. A Visa világszerte együttműködik a pénzügyi intézményekkel, kereskedőkkel és bűnüldöző szervekkel annak biztosítására, hogy ne legyen zavarodás az új tervezésű kártyák bevezetése során. Mint mindig, a Visa-nál most is készenlétben állnak a tisztességtelen tevékenységeket figyelő programok, és figyelmeztetik a kártyabirtokosokat az esetleges tisztességtelen felhasználásra. A Visa a továbbiakban is kibővített védelmet kínál a kártyabirtokosoknak a többrétegű biztonsági megoldásokkal, így a kártyabirtokosok biztonságban érezhetik magukat új Visa kártyájuk használata során.
-
A Visa nem állít fel és szolgál ki kereskedői ügyfeleket, de ha szeretne Visa kártyát elfogadni üzletében, kérjük, lépjen kapcsolatba egy Visa elfogadóval.
-
Legyen óvatos azokkal az e-mailekkel, melyek személyes adatokat - például jelszót, PIN-kódot, vagy TAJ-számot - kérnek vagy amelyek ilyen információt kérő weboldalra irányítják Önt. Az ilyen üzenetek illegálisnak minősülő megtévesztést tartalmaznak, vagy legális vállalkozások és címek e-mail címéhez hasonlító címeket hamisítanak. Ne feledje, soha ne küldjön személyes adatokat e-mailben. Ha a Visa-t megszemélyesítő e-mailt kap, kérjük, értesítse a Visa-t az illegális e-mail részleteiről.
-
Fontos, hogy ügyfeleink tudják, a Visa sem telefonon sem e-mailben nem kér személyes számlainformációkat a kártyabirtokosoktól. A Visa hívásközpontok nem kezdeményeznek kimenő telemarketing hívásokat. Az ügyfeleknek nem kell válaszolniuk személyes kártyainformációkat kérő e-mailekre vagy telefonhívásokra, és azt tanácsoljuk, hogy azonnal jelentsék az esetet a helyi bűnüldöző szerveknek valamint a kártyát kibocsátó pénzügyi intézménynek. A kártyabirtokosoknak azt is tudniuk kell, hogy a Visa Zéró Felelősség csalások elleni irányelve biztosítja, hogy Ön nem tehető felelőssé a jogosulatlan vásárlások esetén.
A Visa Zéró Felelősség irányelve nem vonatkozik bizonyos kereskedelmi kártyákra és névtelen feltöltőkártyás tranzakciókra, illetve a nem a Visa által feldolgozott tranzakciókra. A kártyabirtokosoknak gondoskodniuk kell a kártya védelméről, és a jogosulatlan használatról azonnal értesíteniük kell a kibocsátó pénzügyi intézményt. További részletekért lépjen kapcsolatba a kibocsátóval.
-
Ha tudomására jut egy a Visa-t érintő biztonsági esemény, vagy úgy gondolja, hogy sebezhetőséget fedezett fel valamelyik Visa termék esetén, kérjük, töltse ki az alábbi nyomtatványt.
Számlavisszatartások és számlafigyelmeztetések
-
Amikor közvetlenül kint a benzinkútnál fizet, néhány kártyakibocsátó "visszatartást" helyez a kártyabirtokos számlájára a tranzakció végső összegének előlegeként. Ezzel elkerülhető a kártyabirtokos számlájának túlterhelése. Az üzletben lebonyolított fizetések esetén nem történik visszatartás a számlán. Ha kérdése van egy üzemanyag vásárlás miatt bekövetkezett visszatartásról, kérjük, lépjen kapcsolatba a kibocsátóval.
Üzemanyag-kereskedők számla visszatartása és számla figyelmeztetések:
Ha nem ismert a végösszeg, a számlaterhelés nem azonnal következik be. A Visa a betéti kártya kibocsátók, kereskedők és kártyabirtokosok védelmében léptette életbe ezt a folyamatot. Erre akkor kerül leggyakrabban sor, ha a fizetési megoldásnak meg kell felelnie a fogyasztói igényeknek, például a közvetlenül a benzinkútnál történő fizetés esetén.Például, ha Visa betéti kártyáját egy étteremben használja, a kártyát már a borravaló hozzáadása előtt is engedélyezhetik. Az ilyen típusú vásárlások esetén, a Visa betéti kártya kibocsátók jelzést tehetnek a kártyabirtokos számlájára a tranzakció becsült összegének a fedezésére. A "visszatartásnak" ismert folyamat mind a kártyabirtokost mind pedig a kereskedőt védi. Biztosítja, hogy a kártyabirtokos nem költ az elérhető összegnél többet, a kereskedő pedig megkapja a tranzakció után őt illető összeget. Míg a legtöbb tranzakciónál kevesebb, mint 24 óra a visszatartási idő, a Visa úgy védi a kártyabirtokosokat, hogy elvárja a kibocsátótól vagy pénzügyi intézménytől, hogy 72 órán belül eltávolítson minden visszatartást.
K: Mikor lehet egy jóváhagyott visszatartást eltávolítani a kártyáról?
V: Míg a legtöbb tranzakciónál kevesebb, mint 24 óra a visszatartási idő, a Visa úgy védi a kártyabirtokosokat, hogy elvárja a kibocsátótól vagy pénzügyi intézménytől, hogy 72 órán belül eltávolítson minden visszatartást.K: Miért tér el időnként az e-mailben vagy SMS-ben küldött számlaértesítések összege a benzinkútnál felhasznált összegtől?
V: Bizonyos számlaértesítések összege nem a végső összeget tükrözi - különösen az olyan kereskedőknél, ahol a végső összeget nem lehet előre tudni, mint például étteremben vagy a benzinkútnál. A számlaértesítő összege eltérhet az egyenlegen később közzétett tranzakció végső összegétől.K: Amikor online nézem meg a bankszámlámat, az ott mutatott összeg miért tér el a benzinkútnál felhasznált összegtől?
V: Az online egyenlegek nem azonnal tükrözik a tranzakciók végső összegét - különösen az olyan kereskedőknél, ahol a végső összeget nem lehet előre tudni, mint például étteremben vagy a benzinkútnál. Online egyenlegének a tranzakciót követő munkanapon a végső összeget kell tükröznie.
Kártyák holografikus mágnescsíkkal
-
A Visa-nak a közelmúltban jutott tudomására egy, az iparágat érintő, az értékesítési pontoknál rendszertelenül előforduló technikai probléma, ami az új holografikus mágnescsíkkal rendelkező fizetési kártyák használatát érinti. A probléma mérete elenyésző, mind az elfogadási eseményeket, mind pedig a piacon lévő érintett kártyákat illetően.
A Visa úgy tudja, hogy a technikai problémák akkor fordultak elő, amikor a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát magas elektrosztatikus környezetben használták. Ezekben az esetekben az elektrosztatika befolyásolhatja a normál kártyalehúzási folyamatot, és megakadályozhatja az elektronikus tranzakció működését.
A probléma azonban valóban hatással van az elfogadásra és kényelemre, melyek a Visa kártyabirtokosok felé tett elkötelezettségének sarokkövét jelentik. A Visa úgy gondolja, hogy minden, az elfogadásra hatással lévő esetre, függetlenül annak nagyságától vagy gyakoriságától, figyelmet kell fordítani.
Ezzel az esettel kapcsolatban a Visa azt javasolta a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát már piacra bocsátott pénzügyi intézményeknek, hogy ezeket a kártyákat, a gyakorlatiasságot is szem előtt tartva, mielőbb cseréljék le.
-
A Visa a közelmúltban mutatta be az új, a kártya hátán holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát. Az új dizájn az aláírási panel felett egy galamb hologramot foglal magában, ahol a galambok többféle színben jelennek meg, ha a kártyát egyik oldalról a másikra forgatjuk.
-
A megszerzett információk és jelentések alapján egyértelmű, hogy a problémák lehetséges oka az elektrosztatikus kisülés (Electrostatic Discharge, ESD), amit az alábbi tényezők kombinációja okozhat:
- Az alacsony páratartalom az értékesítési ponton az átlagnál magasabb elektrosztatikus feszültséget okoz
- Viszonylag alacsony ESD toleranciával rendelkezik a berendezés az értékesítési ponton (POS), általában a mágneses leolvasó fejeknél
- A holografikus mágnescsíkkal rendelkező fizetőkártyák használata, amely magasabb elektrosztatikus vezetéssel rendelkezik, mint a hagyományos mágnescsíkok
-
Igaz, hogy az eset nagysága elenyésző, de a Visa minden, a kártyabirtokosok kényelmére és a kártyaelfogadásra hatással lévő esetet nagyon komolyan vesz. Ezért a Visa azt javasolta a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát már piacra bocsátott pénzügyi intézményeknek, hogy ezeket a kártyákat, a gyakorlatiasságot is szem előtt tartva, mielőbb cseréljék le.
-
A Visa azt javasolta a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyát már piacra bocsátott pénzügyi intézményeknek, hogy ezeket a kártyákat, a gyakorlatiasságot is szem előtt tartva, mielőbb cseréljék le. Szorosan együttműködünk pénzügyi intézményével az eset gyors megoldása érdekében, és azért, hogy a folyamatot a lehető legkönnyebbé tegyük az Ön számára.
-
Igen, használja továbbra is jelenlegi kártyáját, amíg a pénzügyi intézménye nem lép kapcsolatba Önnel. A tranzakciók száma, amelyeket az eset érint, nagyon alacsony. A holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyákkal lebonyolított esetek nagyon nagy része problémamentesen történik.
-
A kártyabirtokosoknak jelenleg semmit nem kell tenniük. Pénzügyi intézménye kapcsolatba lép Önnel, ha kártyáját lecserélik. Addig továbbra is nyugodtan használja jelenlegi kártyáját. A holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyákkal lebonyolított esetek nagyon nagy része problémamentesen történik.
-
A jelentett esetek kizárólag értékesítési pont terminálokat érintettek. Jelenleg nincs bejelentve bankautomatákat érintő eset.
-
Nem. A holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyák elfogadási problémáinak nincs semmilyen hatásuk a számlájára.
-
Külső fél által végzett laboratóriumi tesztek azt mutatják, hogy a holografikus mágnescsíkkal rendelkező kártyák nem jelentenek semmilyen biztonsági veszélyt a kártyabirtokosokra nézve.
Visa márka és marketing
-
Minden szponzorálási kérelmet írásban kell az alábbi címre küldeni:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Köszönjük a Visa hirdetések iránti érdeklődését, de nem áll módunkban kéretlen hirdetési ötleteket elfogadni.
-
A jóváhagyott Visa kártyakibocsátóknak és Visa kereskedőknek szóló szolgáltatás részeként a Visa elérhetővé teszi a Visa márkajegy elektronikus változatát, illetve a Visa szabadalmazott weboldalaira mutató hivatkozásokat. Kizárólag a Visa kártyakibocsátók és kereskedők jogosultak a Visa márkanév használatára. Amennyiben Ön egy Visa kártyakibocsátónak vagy Visa kereskedőnek dolgozik, kérjük, keresse fel a Marketing Központot a Visa emblémával kapcsolatos információért és annak letöltéséért.
-
A Visa frissíti a híres kék, fehér és aranyszínű Visa emblémát, hogy új megjelenést biztosítson neki.
-
A Visa egy hitelkártya cégből nőtte ki magát egy fizetési megoldások és szolgáltatások széles skáláját kínáló pénzügyi vállalattá. Az új Visa embléma és terv a Visa fejlődését tükrözi.
-
A jelenlegi embléma 2006 januárja óta látható a Visa kártyákon, hirdetésekben, marketing anyagokon és az online kommunikációban. A jelenlegi Visa márkanévvel ellátott Visa kártyák és kommunikációs anyagok együtt élnek a Visa zászlós kártyákkal és kommunikációs anyagokkal 2011. június 30-ig.
Kérdések a kártyakibocsátónak
Az Ön kibocsátója, vagy a bank, amelyik a Visa kártyáját biztosítja meg tudja válaszolni legtöbb, az online fizetésre, egyenleg lekérdezésre, jutalom beváltásra vagy terhelés megvitatásra irányuló kérdését.

Biztonsági megfelelés

Adatbiztonság

Üzleti források
Keressen támogató anyagot a Visa termékek minden előnyének kihasználásához.