Telefonszámát a Visa „Click to Pay” szolgáltatás fogyasztói portálján frissítheti, hogy biztosan megkapja az egyszer használatos kódot. Kövesse az alábbi lépéseket mobiltelefonszáma frissítéséhez.
- Jelentkezzen be a Visa „Click to Pay” szolgáltatás fogyasztói portáljára a „Click to Pay” szolgáltatáshoz tartozó e-mail címmel.
- Írja be az e-mail címére és/vagy telefonjára küldött egyszer használatos kódot.
- Lépjen a „Saját címjegyzék” menüpontba és szerkessze a telefonszámokat – előfordulhat, hogy a kártyái számlázási címeihez kapcsolódó összes telefonszámot szerkesztenie kell.
Ha a profilján szereplő telefonszám helyes, és még mindig problémái vannak az egyszer használatos kód fogadásával, akkor ennek oka lehet, hogy távközlési szolgáltatója letiltja az SMS-értesítéseket. Javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba távközlési szolgáltatójával és vizsgálja felül az SMS-beállításokat, hogy engedélyezze a 86301-es rövid kódról érkező értesítéseket.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy amikor egyszer használatos kódot kér a mobilszámára, a Visa az Ön kényelme érdekében az egyszer használatos kódot a Visa „Click to Pay” szolgáltatáshoz kapcsolódó e-mail címére is elküldi. Annak biztosítása érdekében, hogy folytatni tudja a „Click to Pay” szolgáltatás használatával történő fizetést, ellenőrizheti az e-mail címét is.