Mi is az a Visa Sensory Branding?
![A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.](/dam/VCOM/global/pay-with-visa/images/sensory-video-cover-1600x900.jpg)
A Visa Sensory Branding látványt, hangjelzést és rezgést használ annak visszaigazolására, hogy a Visa kártyával történt vásárlás sikeres volt.
Fedezze fel az előnyöket
![Woman merchant handing customer her card after completing sale.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-fast-easy-payments-400x225.jpg)
Gyors és egyszerű fizetés
Tegye egyszerűbbé a fizetést! A vásárlók 87%-a gyorsabbnak és kényelmesebbnek érezte a tranzakciót.¹
![Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-brand-innovation-560x316.jpg)
Márkainnováció
Hagyjon maradandó nyomot. A felhasználók 82%-a érezte újítónak a fizetési élményét. ¹
¹ Visa, Inc., A több érzékszervre ható marketing értéke: Hang és animációs elemek a kártya nélküli fizetési élményben, 2016
Új lehetőség az üzletének
¹ Visa, Inc., A több érzékszervre ható marketing értéke: Hang és animációs elemek a kártya nélküli fizetési élményben, 2016
A Visa Sensory Branding integrálása
![A woman and a man looking at a tablet together.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-sensory-branding-sdks-800x450.jpg)
Szoftverfejlesztői készletek (SDKk)
Webes valamint iOS és Android operációs rendszerek esetében történő alkalmazás. A Visa Sensory Branding SDKk front-end animációt, hang- és tapintható fájlokat tartalmaznak. A személyre szabás magában foglalja a színt, a méretet, a hang- és a tapintható jelzéseket.
Natív integrálás
Tervezői készletek és animáció-specifikációk szintén elérhetők. Az elemek a fizetési megoldáshoz igazíthatók.
![](/dam/VCOM/global/run-your-business/images/mobile-visa-card-800x450.jpeg)
A Visa digitális márkakövetelményei
Ismerje meg, hogyan építheti be a kötelező Visa márkaelemeket a saját digitális fizetési élményeibe. Gondoskodhat róla, hogy a Visa márka ereje támogassa Önt abban, hogy lépést tartson az innovációval, megőrizze relevanciáját, és lehetővé tegye a közönsége számára, hogy ott legyen, ahol csak lenni szeretne.
K+V
-
A három Visa Sensory Branding elem (hang, animáció és tapintható rezgés) együttműködve igazolja a jóváhagyott Visa tranzakciót, és valamennyit alkalmazni kell, ha azt a fizetési hardver lehetővé teszi.
-
A Visa Sensory Branding közvetlenül az elfogadott Visa tranzakció után kell, hogy kezdődjön, amely egy Visa újratölthető prepaid, betéti vagy hitelkártya használatával történt.
-
Igen. Az ügyfélélmény következetes kell, hogy legyen, függetlenül a használt Visa kártya típusától.
A Visa Sensory Brandinggel kapcsolatos további információért, kérjük, írjon a következő e-mail-címre: [email protected].