*a Visa által megrendelt comScore Visa Checkout tanulmány, 2015. A comScore felmérési panelből származó adatok alapján, amit egy millió, bármely e-kereskedelmi domainen vásárlásokat folytató, egyesült államokbeli PC/laptop-használó segítségével végeztek el. 2015. április–október
Felismerve a digitális kereskedelem felé terjedő forgalmat, a BB&T úgy találta, hogy a Visa Checkout lehet az eredményeket kínáló megoldás. Olvassa el a BB&T esettanulmányt arról, hogy a bevezetés után a BB&T miként volt képes fokozatos, 117%-os, évről-évre megvalósuló mennyiségnövekedést elérni a Visa Checkout ügyfeleknél.
2A becsült érték belső Visa elemzéseken és CPM számokon alapszik, amiket a The US Financial Service Industry eMarketer bocsátott rendelkezésre: Digital Ad Spending Forecast and Trends reporter (2015). A résztvevő széles körű kártyamintát kínáló Visa Checkout kibocsátókra vonatkozik.
95% mondta, hogy a bejelentkezés egyszerű volt.
96% érezte biztonságosnak.
Tízből kilencen tervezik a szolgáltatás további használatát.
Forrás: Millward Brown Visa Checkout Customer Experience, 2015. március, készült a VISA megbízásából.
1241 egyesült államokbeli fogyasztó online kérdőívekre adott válaszai alapján.
A Visa Checkout megnyitja platformját a kibocsátók, digitális pénztárcák és alkalmazás-szolgáltatók előtt.
A Visa Checkout kiterjeszti jelenlétét a vezető utazási, turisztikai és divattal kapcsolatos oldalakon
A Bank of America gyors Visa Checkout elérést ad ügyfeleinek.
A Visa Checkout-ot több, mint 250 000 kereskedő fogadja el világszerte, és számuk egyre növekszik.