Innovatív fizetési élmény egy fejlődő iparágban.

Ismerje meg, hogy a Visa Sensory Branding hogyan segíthet fizetési megoldása kitűnésében és további üzleti lehetőségek megteremtésében.

Mi is az a Visa Sensory Branding?

A Visa tranzakció elfogadása egy animációt, és ahol ez elérhető, hangjelzést és tapintható rezgést generál - ez segít abban, hogy a fogyasztó fizetési élménye a középpontba kerüljön. A fizetési módok fejlődésével a Sensory Branding biztosítja a fogyasztót arról, hogy a Visa bankkártyával végzett fizetése elfogadásra került.
A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Fedezze fel az előnyöket

A Visa Sensory Branding tudatja a vásárlókkal, hogy a Visa kártyával történt vásárlása sikeres volt. A kereskedőknek egy olyan fizetési megoldást kínál, amely segít kitűnni a tömegből.
Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Új lehetőség az üzletének

Építse be a Visa Sensory Brandinget a fizetési megoldásaiba. Azokat az előnyöket és új lehetőségeket kínálja, amelyeket keresett.
Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Fokozott érzékelés

A felhasználók 94%-a nagyobb előnyöket említett a technológiai partnerek számára.¹
An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Beépített személyre szabás

Egyediséget biztosító színskálák, hátterek és egyéb tervezési lehetőségek.
Illustration of a hand holding a Visa card.

Egyszerű alkalmazás

A Visa Sensory Branding minimális műszaki befektetést igényel.

A Visa Sensory Branding integrálása

Fedezze fel a Visa Sensory Branding eszközeit és forrásait! Úgy tervezték őket, hogy zökkenőmentesen alkalmazhassa a Sensory Brandinget a fizetési megoldásainál.
A woman and a man looking at a tablet together.

K+V

Tekintse meg a gyakran elhangzó kérdésekre adott válaszokat.