
A Visa Sensory Branding látványt, hangjelzést és rezgést használ annak visszaigazolására, hogy a Visa kártyával történt vásárlás sikeres volt.

Gyors és egyszerű fizetés
Tegye egyszerűbbé a fizetést! A vásárlók 87%-a gyorsabbnak és kényelmesebbnek érezte a tranzakciót.¹

Márkainnováicó
Hagyjon maradandó nyomot. A felhasználók 82%-a érezte újítónak a fizetési élményét. ¹
¹ Visa, Inc., A több érzékszervre ható marketing értéke: Hang és animációs elemek a kártya nélküli fizetési élményben, 2016

Fokozott érzékelés

Beépített személyre szabás

Egyszerű alkalmazás
¹ Visa, Inc., A több érzékszervre ható marketing értéke: Hang és animációs elemek a kártya nélküli fizetési élményben, 2016

Szoftverfejlesztői készletek (SDKk)
Webes valamint iOS és Android operációs rendszerek esetében történő alkalmazás. A Visa Sensory Branding SDKk front-end animációt, hang- és tapintható fájlokat tartalmaznak. A személyre szabás magában foglalja a színt, a méretet, a hang- és a tapintható jelzéseket.

Natív integrálás
Tervezői készletek és animáció-specifikációk szintén elérhetők. Az elemek a fizetési megoldáshoz igazíthatók.
-
A három Visa Sensory Branding elem (hang, animáció és tapintható rezgés) együttműködve igazolja a jóváhagyott Visa tranzakciót, és valamennyit alkalmazni kell, ha azt a fizetési hardver lehetővé teszi.
-
A Visa Sensory Branding közvetlenül az elfogadott Visa tranzakció után kell, hogy kezdődjön, amely egy Visa újratölthető prepaid, betéti vagy hitelkártya használatával történt.
-
Igen. A felhasználói élmény következetes kell, hogy legyen, függetlenül a használt kártya típusától.
A Visa Sensory Brandinggel kapcsolatos további információért, kérjük, írjon a következő e-mail-címre: [email protected]