Néhány országban a Visa bővíti a kártyás tranzakciók adatait és ezeket olyan névtelen és összesített fogyasztói költés- és marketingjelentések, valamint más adattermékek létrehozására használja, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára marketing-erőfeszítéseik javítását. Ezek a megoldások segítenek a vállalatnak a megcélozható fogyasztók azonosításában. Például a marketingjelentés megmutathatja, hogy egy adott helyen élő fogyasztók többek költenek autóalkatrészre, mint egy másik hely fogyasztói. Ezek a termékek segítenek a vállalatoknak a marketingkampányok hatékonyságának a meghatározásában is.
A Visa marketingmegoldások nem tartalmaznak személyes adatokat, de lehetővé teszik a vállalatok számára a saját fogyasztói adatállományuk információkkal való bővítését a célzott marketing elősegítése érdekében.
Ha nem szeretné, hogy felhasználjuk kártyája tranzakciós adatait a Visa marketingmegoldásokban, kattintson ide, hogy megismerje a leiratkozás módjait.